/serwer

Licencje i opcje zakupu

Ogólne Warunki Licencji

Wszystkie licencje dostępne poniżej są nieograniczone w czasie - raz zakupiona biblioteka będzie zawsze funkcjonowała w systemie i nie zmieni parametrów działania.

Ponadto każda licencja:

  • Umożliwia nieograniczoną liczbę połączeń, centrów SMSC, konfiguracji etc.
  • Posiada nieograniczoną w żaden sposób funkcjonalność jak przepustowość, liczbę wiadomości etc.
  • Otrzymuje dostęp przez jeden rok do bezpłatnego wsparcia technicznego i aktualizacji.

Kompletny, aktualny tekst licencji znajduje się w pliku license.txt, dostępnym w programie instalacyjnym biblioteki.

Licencja Podstawowa

Licencja jednostanowiskowa umożliwiająca stworzenie oprogramowania wykorzystującego bibliotekę a następnie transfer rozwiązania wraz z biblioteką na maszynę produkcyjną.

Biblioteka SERWERA, licencja PODSTAWOWA
Protokół SMPP (ref. 44200900) 360 €
Protokół UCP (ref. 44200901) 360 €
Protokół CIMD2 (ref. 44200902) 360 €
Wszystkie protokoły (ref. 44200990) 550 €

Licencja wielostanowiskowa i do instalacji w chmurze

Licencja umożliwiająca uruchamianie biblioteki na dowolnej liczbie maszyn produkcyjnych oraz instalacje w środowiskach typu "chmura".

Biblioteka SERWERA, licencja MULTI-INSTANCE & CLOUD
Protokół SMPP (ref. no. 44201520) 550 €
Protokół UCP (ref. no. 44201521) 550 €
Protokół CIMD2 (ref. no. 44201522) 550 €
Wszystkie protokoły (ref. no. 44201592) 900 €

Licencja do redystrybucji

Licencja umożliwiająca redystrybucję biblioteki wraz ze stworzonym oprogramowaniem.

Biblioteka SERWERA, licencja do REDYSTRYBUCJI
Protokół SMPP (ref. 44201100) 1050 €
Protokół UCP (ref. 44201101) 1050 €
Protokół CIMD2 (ref. 44201102) 1050 €
Wszystkie protokoły (ref. 44201190) 1600 €

Licencja łączona

Jeżeli żądana kombinacja protokołów bądź produktów i protokołów nie występuje powyżej prosimy o kontakt.

Aktualizacje

Aktualizacje w trakcie pierwszego roku są bezpłatne. Po tym okresie oferujemy zniżki.

Po pierwszym roku

Wsparcie techniczne po pierwszym roku zwykle nie jest potrzebne ponieważ po rozwiązaniu problemów jakie pojawiają się w trakcie użytkowania bibliotek użytkownik jest dostatecznie przygotowany do możliwych sytuacji. Zwykle również odpowiadamy na pytania techniczne po okresie podstawowego wsparcia technicznego, jeżeli tylko nie wiąże się to ze czasochłonnym poszukiwaniem natury problemu bądź modyfikacją bibliotek. Formalna, ryczałtowa oferta na przedłużenie okresu wsparcia o kolejny rok kosztuje 150 € bądź 50 € za incydent.

Zamówienia

Aby złożyć zamówienie bądź uzyskać dodatkowe informacje o produkcie prosimy o kontakt.